درمان های طبیعی برای نفروپاتی IgA چیست؟
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های طبیعی برای نفروپاتی IgA چیست؟

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با کمبود ایمنی، تورم، پروتئین در ادرار و سایر رنجها بیمار خواهند بود. و درمان های سنتی برای نفروپاتی IgA، دیالیز و پیوند کلیه، معایب بسیار زیادی دارند. در حالی که بیماران تعجب می کنند که درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA چیست.
نفروپاتی IgA یک بیماری کلیوی است که در آن بسیاری از پروتئین IgA از دست داده است. بدین معنی است که کلیه یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA نمی تواند به طور کامل عملکرد خود را به پایان برساند. در این مورد، آب اضافی، سموم و ضایعاتی که باید از کلیه خارج شود، در بدن ذخیره خواهد شد. در نتیجه، بیماران ناراحتی زیادی را تجربه خواهند کرد.
و سپس، چگونه برای درمان نفروپاتی IgA به طور طبیعی؟
سم زدایی درمان.
درمان با سم زدایی که با هدف خنثی کردن همه چیزهای ناخواسته پنهان شده در بدن می تواند به نفروپاتی IgA کمک کند، بیمار کلیه را از آسیب، کلیه ها را دفع می کند و علائم را دفع می کند و برای درمان های دیگر مفید است.
ایمونوتراپی
پروتئین IgA یک نوع از پروتئین ایمنی است. به طوری که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، عفونت و یا سرماخوردگی را آسان تر می کنند که ممکن است نفروپاتی IgA را به سرعت به شکستگی کلیه تبدیل کند. به همین ترتیب، بیماران می توانند ایمونوتراپی را برای تقویت ایمنی بکار بگیرند. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA برای بهبود عملکرد کلیه مفید است.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.
در درمان، گیاهان خاص بر اساس شرایط بیماری بیمار برداشته می شوند و به بدن متصل می شوند. پس از قرار دادن پودر گیاهان در دو کیسه پزشکی، آماده سازی انجام می شود. بیماران باید دو بار در روز مصرف کنند. علاوه بر این، آنها می توانند بر روی دو کیسه پزشکی قرار گیرند که در منطقه Shenshu بیمار قرار می گیرند تا سلول های بیمار کلیوی را با عوارض جانبی کمتری حفظ کنند.
هنگامی که کلیه بازسازی می شود، بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA می تواند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کند.
اگر به درمان طبیعی برای نفروپاتی IgA علاقه مند هستید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: